Aydın Büyükşehir Belediyesi Mobil Ağız ve Diş Sağlığı Klinikleri'ne Yoğun İlgi
Aydın Büyükşehir Belediyesi Mobil Ağız ve Diş Sağlığı Klinikleri'ne Yoğun İlgi
Çerçioğlu, yatırım, proje, hizmet ve çalışmaları Aydın'ın dört bir yanında vatandaşlarla buluşturmaya devam ediyor.
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu tarafından Aydın’a kazandırılan sağlık yatırımlarından olan Mobil Ağız ve Diş Sağlığı Klinikleri, bugün Çine ilçesinde vatandaşlarla buluştu. Ağız ve diş sağlığı hizmetlerini her gün farklı ilçelerde vatandaşların ayağına götüren Mobil Ağız ve Diş Sağlığı Klinikleri’ne Çineliler de yoğun ilgi gösterdi.
Kent genelinde hizmet veren Mobil Ağız ve Diş Sağlığı Klinikleri’nde; ağız ve diş muayeneleri, röntgen hizmetleri, diş çekimi, dolgusu, temizliği ile kanal tedavisini de kapsayan birçok uygulama gerçekleştiriliyor. Böylece vatandaşlar bulundukları mahallelerde ağız ve diş sağlığı hizmetlerinden ücretsiz bir şekilde yararlanabiliyor.
Tüm ilçelerde yatırımlarını sürdüreceklerini belirten Başkan Çerçioğlu, “Söz verdik, yaptık. Mobil Ağız ve Diş Sağlığı Kliniği hizmetlerimiz her gün farklı noktalarda vatandaşlarımızla buluşmaya devam ediyor. Yoğun ilgilerinden dolayı vatandaşlarımıza teşekkür ediyorum. Bizler de hemşehrilerimizi yatırım ve projelerimizle buluşturmaya, hizmetlerimizi eş zamanlı olarak hayata geçirmeye devam edeceğiz. Hizmetle büyüyen Aydın" ifadelerini kullandı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
