Başkan Vekili İbrahim Akın, öğrencilerin karne sevincine ortak oldu

26.06.2026 - 17:47, Güncelleme: 26.06.2026 - 17:47 141 kez okundu.
 

Başkan Vekili İbrahim Akın, öğrencilerin karne sevincine ortak oldu

Türkiye genelinde yaklaşık 18 milyon öğrenci karne alarak yaz tatiline girerken, İstanbul Bayrampaşa’da da karne sevinci yaşandı. Şair Şinasi İlkokulu’ndaki törende öğrencilerin sevincine ortak olan Bayrampaşa Belediye Başkan Vekili İbrahim Akın, öğrencilere karnelerini dağıtarak güzel bir tatil diledi. Yaklaşık 18 milyon öğrenci, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte karnelerini alarak yaz tatiline çıktı. Tüm Türkiye’de olduğu gibi Bayrampaşa’da da karne heyecanı yaşandı. Şair Şinasi İlkokulu’nda düzenlenen törende öğrencilerin heyecanına ortak olan Belediye Başkan Vekili İbrahim Akın, öğrencilere karnelerini dağıtarak güzel bir tatil diledi. Karne törenine Başkan Vekili Akın’ın yanı sıra Bayrampaşa Kaymakamı Abdullah Çiftçi, AK Parti Bayrampaşa İlçe Başkanı Mehmet Acar, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı. Programda öğrenciler, yıl sonu için hazırladıkları dans gösterilerini sahneledi, şiirler okudu ve mini konser verdi. Renkli görüntülerin yaşandığı etkinlikte veliler ve protokol üyeleri, çocukların gösterilerini uzun süre alkışladı. Gösterilerin ardından sınıfları gezen Başkan Vekili İbrahim Akın ile Kaymakam Abdullah Çiftçi, öğrencilere karnelerini takdim etti. Karne dağıtım töreninde konuşan Başkan Vekili Akın, çocukların mutluluğunun en büyük motivasyon kaynağı olduğunu belirterek şunları söyledi: “Bir eğitim öğretim yılını daha başarıyla tamamlayan tüm öğrencilerimizi yürekten kutluyorum. Bugün, onların emeklerinin karşılığını aldığı, sevinçlerini aileleri ve öğretmenleriyle paylaştığı çok özel bir gün. Yaz tatilini bol bol dinlenerek, kitap okuyarak, spor yaparak ve yeni deneyimler kazanarak değerlendirmelerini diliyorum. Yeni eğitim öğretim dönemine sağlıkla, mutlulukla ve daha büyük hedeflerle başlamalarını temenni ediyorum. Evlatlarımızın her zaman yanında olmaya devam edeceğiz.” Kaymakam Abdullah Çiftçi de öğrencilere iyi tatiller dileyerek eğitim hayatlarında başarılarının devamını temenni etti. OKULLAR NE ZAMAN AÇILACAK? Yaklaşık üç ay sürecek yaz tatilinin ardından öğrenciler, 2026-2027 eğitim öğretim yılı için 14 Eylül 2026 Pazartesi günü yeniden ders başı yapacak.     Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Türkiye genelinde yaklaşık 18 milyon öğrenci karne alarak yaz tatiline girerken, İstanbul Bayrampaşa’da da karne sevinci yaşandı. Şair Şinasi İlkokulu’ndaki törende öğrencilerin sevincine ortak olan Bayrampaşa Belediye Başkan Vekili İbrahim Akın, öğrencilere karnelerini dağıtarak güzel bir tatil diledi.

Yaklaşık 18 milyon öğrenci, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte karnelerini alarak yaz tatiline çıktı. Tüm Türkiye’de olduğu gibi Bayrampaşa’da da karne heyecanı yaşandı. Şair Şinasi İlkokulu’nda düzenlenen törende öğrencilerin heyecanına ortak olan Belediye Başkan Vekili İbrahim Akın, öğrencilere karnelerini dağıtarak güzel bir tatil diledi.

Karne törenine Başkan Vekili Akın’ın yanı sıra Bayrampaşa Kaymakamı Abdullah Çiftçi, AK Parti Bayrampaşa İlçe Başkanı Mehmet Acar, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.

Programda öğrenciler, yıl sonu için hazırladıkları dans gösterilerini sahneledi, şiirler okudu ve mini konser verdi. Renkli görüntülerin yaşandığı etkinlikte veliler ve protokol üyeleri, çocukların gösterilerini uzun süre alkışladı.

Gösterilerin ardından sınıfları gezen Başkan Vekili İbrahim Akın ile Kaymakam Abdullah Çiftçi, öğrencilere karnelerini takdim etti.

Karne dağıtım töreninde konuşan Başkan Vekili Akın, çocukların mutluluğunun en büyük motivasyon kaynağı olduğunu belirterek şunları söyledi:

“Bir eğitim öğretim yılını daha başarıyla tamamlayan tüm öğrencilerimizi yürekten kutluyorum. Bugün, onların emeklerinin karşılığını aldığı, sevinçlerini aileleri ve öğretmenleriyle paylaştığı çok özel bir gün. Yaz tatilini bol bol dinlenerek, kitap okuyarak, spor yaparak ve yeni deneyimler kazanarak değerlendirmelerini diliyorum. Yeni eğitim öğretim dönemine sağlıkla, mutlulukla ve daha büyük hedeflerle başlamalarını temenni ediyorum. Evlatlarımızın her zaman yanında olmaya devam edeceğiz.”

Kaymakam Abdullah Çiftçi de öğrencilere iyi tatiller dileyerek eğitim hayatlarında başarılarının devamını temenni etti.

OKULLAR NE ZAMAN AÇILACAK?

Yaklaşık üç ay sürecek yaz tatilinin ardından öğrenciler, 2026-2027 eğitim öğretim yılı için 14 Eylül 2026 Pazartesi günü yeniden ders başı yapacak.

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve habergercek.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.